انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبي انتخاب رنگ فيروزه اي انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ قهوه اي انتخاب رنگ نارنجي انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش انتخاب رنگ خاکستري انتخاب رنگ سياه
خوراک آر اس اس توييتر فيس بوک
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازديد 14
نويسنده پيام
liza آفلاين


عضويت: 10 /10 /-622

خفاش شب|سیامک گلشیری
خفاش شب را که در دهه 70 مسئله باب روز بود و زنها و دختران رو توی تهران مورد آزار و اذیت قرار می داد یادتونه ؟ این کتاب با الهام از همون ماجرا نوشته شده . قاسم مسافرکشی است که همراه با همدست خود مراد ، زنها را سوار ماشین کرده و بعد از آزار و اذیت آنها را به قتل می رساند .کتاب خوبی نبود ولی خوندش هم خالی از لطف نیست . از کتاب های سیامک گلشیری زیاد معرفی کردم و این کتابش هم سال جاری وارد بازار شده و گفتم سراغ این کتاب هم برم . سیامک گلشیری اصولا توی مایه جنایی و دلهره و ... داستان می نویسه و خوب کلا سبک جنایی سبکی نیست که داستان های ادبی قوی از توش در بیاد ولی در حد خودش به نظر من خوب ادبیات را وارد این مقوله کرده و کتابش را از عامیانه به سوی ادبی بودن سوق داده بسیار هم روان نوشته شده و کتاب شدید خوشخوانی هست ولی هیچ گونه بررسی ریشه ای در کتاب صورت نگرفته اصلا مایه روان شناسی یا جماعه شناختی نداره یک اشاره کوچیک به کودکی قاسم و بعد سه صحنه از جنایاتش که تازه در دو تا از صحنه ها ما شاهدیم که زن ها را سوار می کنن و بلافاصله می کشن و آزاری در کار نیست ادین دیگه یکمی قضیه را عجیب می کنه نمی شه که .این روزها زیاد اخبار این مدلی از جنایت و تجاوز خوندم احساس بدی دارم بعضی ها چه قدر پست و کثیفن و راحت با زندگی و سرنوشت بقیه حتی فرزندانشون بازی می کنند .قسمت زیبایی از کتابآدم ها را این روزها نمی شه از ظاهرشون شناخت . آدم یه چیزی فکر می کنه ، ولی بعد می بینه یه چیز دیگه از آب در می یاد .
شنبه 02 فروردین 1393 - 12:08
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


گالري تصاوير قارتال گالري تصاوير قارتال
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :
پورتال جامع قارتال تبلیغات




twitter facebook rss
yahoo
این سايت با عنوان بزرگترين تالار گفتمان ايراني کار خود را در سال 22/10/1391 آغاز کرد. از لحظه تولد تاکنون همواره سعي در ارائه مطالب آموزشي، علمي، تفريحي، سرگرمي و ... داشته است..

Time

ايميل پست الکترونيکي مديريت سايت : name@yahoo.com
پيامک همراه جهت پيامک : 0000000 - 0000